Přihlášení
Do Dětské skupiny Holubníček přijímáme dvanáct dětí na školní rok, kterým rezervujeme kapacitní místo na denní docházku. Přihlašování dětí do pořadníku zájemců o docházku je možné kdykoliv v průběhu roku. Přihlášky na nový školní rok zpracováváme od května do srpna. Děti však při volné kapacitě přijímáme i v průběhu roku. Do pobočky Holubníčku v Grandu přijímáme přednostně děti zaměstnanců Městské nemocnice Čáslav.
Podmínky pro přijetí dítěte do Dětské skupiny Holubníček:
1) Věk dítěte od 1 roku do 6 let. Přednostně přijímáme děti do 3 let věku.
2) Zdravotní stav dítěte umožňuje pobyt v dětské skupině.
3) Dítě se podrobilo stanoveným pravidelným očkováním nebo je proti nákaze imunní anebo se nemůže očkování podrobit pro trvalou kontraindikaci.
4) Alespoň jeden z rodičů dítěte má vazbu na trh práce, tzn. je zaměstnán nebo OSVČ, studuje, účastní se rekvalifikačního kurzu nebo si zaměstnání aktivně hledá.
5) Smlouva se uzavírá na období od 1. 9. do 31. 8.
Postup pro přijetí:
1. Podáte elektronickou žádost o umístění dítěte do Dětské skupiny Holubníček zde: https://dsholubnicek.webooker.eu/Forms
2. V případě volné kapacity Vás kontaktujeme, a pokud Váš zájem o umístění dítěte přetrvává, vystavíme Vám fakturu k úhradě rezervačního poplatku.
3. Po úhradě faktury Vám zašleme potvrzení o rezervaci místa v DS Holubníček s přílohami “Seznam věcí do DS Holubníček, Návod pro rodiče do IS Webooker, Adaptační proces, Adaptační dotazník”.
Vaše dítě v tomto okamžiku také zadáme do rozvrhu a vyzveme Vás k doplnění dokumentů nezbytných pro docházku Vašeho dítěte do skupiny. Bez těchto vyplněných dokumentů nemůžeme dítě přijmout. Jsou to:
1) Vyjádření lékaře ke zdravotní způsobilosti dítěte a potvrzení o očkování
2) Potvrzení o vazbě rodiče na trh práce / Potvrzení z OSSZ pro OSVČ
3) Souhlas se zpracováním osobních údajů.
4) Evidenční list dítěte
5) Smlouva o poskytování služby péče o dítě v dětské skupině, Smlouva obsahuje všechny potřebné náležitosti, které se týkají poskytované péče o dítě. Najdete v ní zejména místo a čas poskytování služby, výši úhrady za službu, způsob stravování apod. Vzor smlouvy naleznete zde : VZOR
6) V případě zájmu o zajištění stravování dítěte Vaší domácí stravou uzavřeme ještě Dohodu o donášce vlastní stravy.
4. Nakonec se dohodneme na konkrétním dni nástupu dítěte a adaptační době dítěte.
• V případě plné kapacity jste podáním přihlášky evidováni jako náhradníci, které oslovíme po uvolnění kapacity.